Onze dienstverlening

Wij kunnen u ondersteunen met de volgende werkzaamheden:

  • Het opzetten, (her)inrichten en onderhouden van uw financiële en/of projectadministratie.
  • Het verzorgen van uw financiële en/of projectadministratie.
  • Het verzorgen van uw salarisadministratie
  • Het begeleiden van administratief medewerkers.
  • Het verzorgen van de belastingaangiften omzetbelasting.
  • Projectcontroles en –analyses.
  • Het opstellen van budgetten en prognoses
  • Liquiditeitsbeheer
  • Periodieke controle op de inhoud van de administratie.
  • Het opstellen en/of beoordelen van periodieke managementrapportages en het bespreken van de attentiepunten die uit deze rapportages voortvloeien.
  • Inzichtelijk maken en verbeteren van de administratieve organisatie en processen in de onderneming.
  • Samenstellen jaarrekening.
  • Het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
  • Het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting
  • Het opvangen van administratieve zaken bij ziekte, vakantie of openstaande vacature administratief medewerker
  • Vraagbaak voor al uw administratieve en financiële zaken.